Rabu, 25 Januari 2012

PLKN

Saya Wirawati 306 Nurul Humaira Mohamad Nor melapor diri di Kem PLKN Teluk Rubiah, Lumut Perak. Kumpulan 1 siri 8 2011. :)

 comel kan, bila pakai baju loreng :)
senang je kat Kem, boleh dobi baju setiap hari. hee~
 
aku kompeni DELTA.. yeahhh !!!


Memang beruntunglah sesiapa yang dapat join PLKN, macam macam pengalaman menarik yg ada. aku dapat berkenalan dengan ramai orang (bermacam macam orang) means, aneh aneh jugak perangai. haha. yang penting, kat sana kami semua 1Malaysia, memahami antara satu sama lain serta bertoleransi. ceewah :)

ni masa Sukan Air. best gilaaa, ada kayak, rakit, renang jee tak ada. haha . tuu LiLy and Nusrah :) menarikkan pose kami. haha.

haaa.. ni before Sukan Air, training la katakan. haha. aku takmasuk pun. tukang sibuk :D. jangan main main, kat kem kitorang ada tasik tau !

baikkan ? , ni stephy, sekarang dah jadi model gituu... dia tolong jahit seluar aku, al maklumlah atlet. aku main bola jaring untuk kompeni, tapi.. hehe... kalah :D . yang penting, ni la semangat 1Malaysia, bantu membantu . terharu aku *

malam kebudayaan.. esok dah nak berpisah. dah tamat pun latihan. sedihnyaaa :'(
Nusrah and Joex :D

aku dan angkatan tenterakuuu... bestfriends I kat kem :) B(atiq), me, Nadrah, Nusrah :D

Wirawati kompeni DELTA :D







 


2 ulasan:

  1. mesti pergi. tapi nasib la kalo dapat kem yg tak berapa best ! tapi bila dah tamat baru kita akan rasa betapa bermaknanya tempat tu ! :)

    BalasPadam